تعریف سئو داخلی و بررسی اهمیت آن در پروسه سئو سایت
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت 


در شرایطی که بخواهیم با بی آلایش ترین گویش ممکن بهینه سازی داخلی را تعریف‌و‌تمجید کنیم می‌توانیم بگوییم به تیم عمل هایی که در تصحیح ساختار وب سایت نقش دارا‌هستند بهینه سازی داخلی یا این که On-Page بهینه سازی می‌گویند. از گزاره عمل هایی که موجب تصحیح ساختار تارنما میشوند می شود به سئو کد ها، نظارت کردن فاکتور های فنی تارنما، سئو محتوا و... اشاره نمود.

اهمیت seo داخلی را می قدرت با ارائه یک نمونه به طور تماما مفهومی شرح داد .فرض نمایید فن شما نماکاری ساختمان میباشد. تا‌زمانی‌که ذیل ایجاد داخلی ساختمان گزینه تایید نباشد زیباترین نماهای ممکن نیز روی آن بنا زیبایی خویش را نشان نمیدهند. در همی راستا می اقتدار اعلام کرد تاوقتی‌که یک سایت از لحاظ فنی و ساختار اول گزینه تایید نباشد روند بعدی seo وب سایت دربرگیرنده offpage seo و ..فیض بخش و اثر گذار ولقع نمیشود.

در‌حالتی که بخواهیم به طور تخصصی خیس به تمجید مضمون‌ بهینه سازی

داخلی بپردازیم بهتر میباشد فرایند seo داخلی را به دو بخش تقسیم کنیم:

1 – تکنیک هایی که روی seo ساختار وب سایت متمرکز میباشند: بهینه سازی تکنیکال

2- تکنیک هایی که روی seo محتوای وب سایت متمرکز می باشند: بهینه سازی محتوایی

بررسی لیست بهینه سازی تکنیکال
همانگونه که در بخش قبلی اشاره کردیم یکی‌از شاخه های seo داخلی، seo تکنیکال میباشد که به طور به طور کامل منحصر به فرد روی سئو ساختار فنی وب سایت تمرکز داراست. پیرو به معرفی تک تک مورد هایی که در بهینه سازی تکنیکال می بایست آناها را نظارت کرد می‌پردازیم.

بهینه سازی تکنیکال

بازبینی استعمال مطلوب صحیح از متا تگ ها – meta tag :
متا تگ ها (Meta Tag) یا این که برچسب های متا، بخشی از محتوای یک کاغذ می باشد که از نظر یوزرها نهفته مباشد. چون این متا ها در کد های HTML وبسایت قرار می گیرد و دربردارنده اطلاعاتی برای موتور های کاوش هست.

معرفی مهم ترین متا تگ های بهینه سازی داخلی:
متا تگ تایتل (title tag)
متا دسکریپشن (meta description)
متاتگ ویو پورت(viewport)
متا تگ روبوت (meta robot)
اعتنا با‌گاز بارگذاری صفحه های وب سایت
یک اصل اساسی در seo وبسایت موجود هست که شناخت با آن فهم و شعور این مورد را شل خیس مینماید. این که در شرایطی که سرعت بار گذاری صفحهای از تارنما اضافه از 4 ثانیه باشد صد رد صد مخطب آن تارنما را رخنه‌ می‌نماید. با توکل بر همین اساس تحلیل کردن سرعت وبسایت با ابزارجی تی متریکس که در مقاله‌ها پیشین مفصلا به معرفی آن پرداخته ایم. ضروری میباشد.

نوشته ی علمی دارای ارتباط : معرفی و یادگرفتن کاربردی ابزار Gtmetrix

استعمال از قالب‌های رسپانسیو
یکی فاکتورهایی که تاثیر اکثری در رنکینگ گول دارااست مشاجره به کار گیری از قالب های ریسپانسیو هست. در واقع با اعتنا به توسعه و گسترش به کار گیری یوزرها از دستگاه های متعدد به مراد به کار گیری از سایت ها،اکران صحیح وب سایت شما در گونه های دستگاه هایی نظیر تلفن همراه و تبلت بسیار برای گوگل مهم میباشد.

باز نگری ساختار URL ها
لازم میباشد بدلنید که که 3 تا 5 واژه و کلمه ابتدایی یو آر ال بیشترین تاثیر را در درجه بندی تارنما دارا‌هستند. براین اساس بازبینی اینکه یو آر ال های وبسایت، درست، کوتاه و خوانا باشند بسیار دارای اهمیت میباشد. توجه نمایید که در ساختار URL لغات کلیدی به عمل رفته باشد.

تثبیت نقشه تارنما در گوگل
تثبیت‌اسم در گوگل تارنما مپ دایرکتوری برای ارتقا مرتبه وب سایت و سئوی وبسایت یک طریق سئوی اثربخش درزمینه باصرفه‌سازی وبسایت هست که مرتبه ساییت را در گوگل فراتر میبرد.

انتخاب صحیح عنوان ها صفحه ها و بر پایه ی اصول بهینه سازی
یکی‌از مهمترین قسمت های seo تکنیکال سئو تیتر هر برگه مطابق اصول بهینه سازی میباشد.کارایی فرمایید مطابق الگوی تحت تیتر برگه هات خویش را بنویسید:

نخست کلید کلمه و واژه را قرار دهید

کلید واژه و کلمه یا این که اسم کاغذ | محل (ازروی اختیار) | اسم کسب و عمل

کارایی فرمائید ارتفاع تیتر انتخابی میان 55 تا 60 کاراکتر باشد

توجه نمایید تیتر انتخابی مخصوص باشد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: